Andra inlägget (aa'

chacha bloggläsare!
Blondie is back! Ohja, nu är jag lixom tillbaka. :>
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, har misshandlat 3 olika killar av ren oturhet, kollat på filmer, haft träningsverk och tagit det lugnt, intressant? ohja, tillräckligt för att inte hinna med att blogga... (; Men nu skiter vi i det... Idag var det skola det, haha ja det är ju måndag så det är ju lixom solklart för vanliga människor. Jag har lite olika åsikter om skolan. Roligt att träffa folk, och sådär. Dock är lektionerna och läxorna ett minus. liksom, varför måste man gå och lägga sig tidigt, och på upp tidigt? och sen få läxor och prov på det! Fattar inte grejen med det... Vi tjejer, måste jue gå upp MINST 3 timmar innan vi börjar om vi ska hinna fixa oss, äta frukost och så. Men visst, ibland måste man prioritera lite, och då kan man ju lätt skippa frukosten för att hinna svepa några extra lager mascara eller kanske kolla igenom garderoben nån extra gång, det är lixsom så det är jue. Och det där med att komma i tid till lektionerna, lärarna ska inte klaga. Inte mitt fel att skåpen är på en våning, och lektionen på en annan, och om man har underskåp borde man få 3 minuter extra. för Man måste ju tänka på hur man ser ut också när man ska ta ut sina böcker lixom. Jaja, nu ska jag borsta tänderna, och fixa mig. haha. Godnatt bitches! :*


Sorry, men jag hittar inga bilder, och orkar inte leta (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0